سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبرهای لیمویی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

نسخه 2022 وارکرافت

اکتیویژن و بلیزارد (Activision / Blizzard) حدود یک سال پیش اعلام کردند که نسخه موبایل بازی وارکرفت (Warcraft) را خواهند ساخت. به نظر می‌رسد این بازی قرار است رایگان باشد و در سال 2022 عرضه خواهد کرد.همچنین قرار است در سال 2022 یک تجربه جدید از دنیای وارکرفت و هارث استون (Hearthstone) در اختیار طرفداران قرار بگیرد.

بلیزارد هفته‌ی پیش هم اعلام کرد که در حال استخدام برای یک بازی بقا (Survival) است. استخدام در بخش کامپیوتر و کنسول انجام شد. در کنار اخبار رییس بخش بلیزارد مایک ایبارا (Mike Ybarra) گفت که طرفداران محصولات بلیزارد نباید چندان برای اخبار جدید صبر کنند. او در مصاحبه خود گفت:

در هفته‌های آینده شما اخبار زیادی درباره‌ی وارکرفت و اورواچ (Overwatch) خواهید شنید. همچنین به‌زودی اطلاعاتی هم درباره‌ی بازی دیابلو (Diablo) عرضه خواهد شد.

بازی دنیای وارکرفت در سال 2004 عرضه شد. از همان زمان این بازی بسته‌های الحاقی زیادی دریافت کرد. آخرین نسخه‌ی عرضه شده به نام شدولندز (ShadowLands) در سال 2020 عرضه شد. همچنین بلیزارد در رویداد خود به نام بلیزکان (Blizzcon) به‌روزرسانی زیادی برای بازی‌های خود عرضه می‌کرد. مشکل اینجاست که این رویداد دو سال است به دلیل همه گیری ویروس کرونا برگزار نمی‌شود.

البته قرار بود امسال این اتفاق به صورت آنلاین برگزار شود اما به دلیل مشکلاتی که برای بلیزارد پیش آمد به طور کامل متوقف شد. همچنین این شرکت به همراه اکتیویژن ماه پیش توسط مایکروسافت خریداری شد. قیمت این خرید هم حدود 70 میلیارد دلار بوده که تو صنعت گیمینگ ارزش بسیار زیادی است.

این خرید باعث می‌شود تا ایکس‌باکس مالکیت روی خیلی از بازیها داشته باشد. البته طبق چیزی که اعلام شده قرار نیست هیچ کدام از این نسخه‌ها به صورت خصوصی برای کنسول ایکس‌باکس ارائه شوند. با این حال مایکروسافت با این خرید تسلط بسیاری روی عناوین بزرگی مثل وارکرفت، اورواچ و(Call of Dut ) خواهد داشت.

منبع: سایت کج بریم