سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبرهای لیمویی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

رضا شعباتی - مدرس زیست شناسی لیموترش

استاد رضا شعبانی دبیر زیست شناسی کنکور

ایشان یک شعار همیشگی دارند و آن این است من به قدری در آموزش زیست ذوب شده ام که حاضرم فتوسنتز را برای یک دانش آموزی که هنوز به دبیرستان وارد نشده اند تدریس کنم و او مانند یک دانشجوی زیست شناسی تمام فتوسنتز را بفهمد و یکبار برای شما بازگو کند.
همکاری با آموزش و پرورش و پارک علم و فناوری و انجام تحقیقات روان شناسی یادگیری و چگونگی انتقال مطلب بر روی 2000 دانش آموز و به دنبال را های جدید آموزش صحیح تا دانشگاه های معتبر خارج از کشور رفتن نشان دهنده عشق بزرگ استاد شعبانی به دنیای آموزش زیست است.

افتخارات استاد:

اولین و تنها دبیر زیست شناسی کنکوری در سطح استان مرکزی:

  • که در شش شهر ایران سابقه تدریس موفق و برتر داشته است.
  •  به عنوان جوان ترین مولف زیست شناسی کنکوری کتاب بزرگراه نکات را تالیف نمود و در 23 شهر ایران به فروش رسید و با استقبال خوبی روبرو شد.

اولین و تنها دبیر زیست شناسی در سطح کشور که :

  • تمامی مطالب زیست شناسی دبیرستان و پیش دانشگاهی را با صرف 5 سال زمان به انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی تبدیل نموده و بنیانگذار آموزش تصویری در شهر اراک هستند.
  •  دارای جزوه ای با طراحی های خلاقانه و ابتکاری در زیست شناسی است. تمامی تصاویر این جزوه حاصل سال ها طراحی ها و ابتکارات استاد هستند.
  •  برای مباحث مهم و پرتکرار در کنکور مانند قلب و نوار قلب ، دوره جنسی زنان ، دستگاه گوارش و دفع ادرار و ژنتیک الگوی تست زنی پدید آورده است. (این الگوها در کتابخانه ملی ایران به ثبت رسیده است و دارای ارزش علمی و تست زنی حتی برای دانشجویان رشته های پزشکی ، پیراپزشکی و زیست شناسی می باشد)

تاییدها و حمایت ها  :

روش های ابتکاری و جذاب ایشان در زیست شناسی توسط اساتید برجسته دانشگاهی و کنکوری ایران (دکتر علی اکبر ملکی : دکترای فیزیولوژی از دانشگاه تهران – استاد ابراهیم نبئی : مدرس دانشگاه های اراک و مدارس استعدادهای درخشان اراک – استاد فرزاد باباپور : مدرس مدارس استعداد درخشان و موسسات معتبر جنوب کشور)

تحصیلات:

مدرک دوره PCR پیشرفته(مهندسی ژنتیک) از دانشگاه الزهرا و انجمن ژنتیک پزشکی ایران

کسب نمره A روان شناسی یادگیری از دانشگاه USM مالزی

منبع: رزومه استاد رضا شعبانی